onsdag 9 november 2016

Nu är mardrömmen verklighet...!!



Loudon Wainwright skrev denna låt för några månader sen... När jag vaknade är mardrömmen plötsligt verklighet...

Men, denna mörka morgon sprider min son detta varma budskap på Facebook:


"Det är nog fler än jag som vaknat upp med oroliga hjärtan. Låt oss bli bättre på att ta hand om varandra, en kall morgon som denna och de dagar som vi har framför oss."

En annan vän skriver: "Nu gäller det att ❤️ lite extra mycket."

Tack Martin och Johanna! Ni fick mig att känna värme denna ödsliga morgon...!

Nu måste vi alla komma ihåg att ge kärlek och värme och inte dras med ner i mörkret...

1 kommentar:

  1. En annan vän reflekterar:
    "Funderar på 9/11 som i USA utläses 11 sept och här 9 nov...ödesdigra siffror"

    Och jag som just sa att det kändes som då.. .

    SvaraRadera